Ciencias Administrativas

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    El Branding y la Cuota de mercado en la empresa Miviltech Soluciones Industriales S.A. de la ciudad de Ambato.
    (Universidad Técnica de Ambato. Facultad de Ciencias Administrativas. Carrera de Marketing y Gestión de Negocios., 2015-05) Bonilla Mayorga, Leonardo Andrés; Jiménez, Walter Ramiro
    The company MIVILTECH SOLUCIONES INDUSTRIALES S.A., is dedicated to the design, production, fitness, development, construction or implementation in terms of use of all types of industrial solutions in the automotive, agricultural, industrial and domestic sphere, as the same elements of different Automotive types used by the industry, for 3 years, in which have had to make several changes to the organizational structure Since being a newly created company must seek new guidelines to boost capital, human talent, marketing and search strategies for transformation to enter better the industrial market of the Tungurahua province in the middle of the Ecuador, since competitiveness is the current trend. So this research work has focused on an analysis of endogenous and exogenous factors on the company and thus adjust processes of transformation in the corporate image, since it is very necessary to develop its own brand with a personality that reflects the values of the company. With information collected through field research applied to internal and external customers it is necessary to implement a plan for branding in the company, since it is necessary for our brand and our products to be differentiated within the central market, preventing future confusion and providing envelope way to the customer in the choice of purchase of industrial solutions also generating an increase of market share in the company, hence the proposal of branding in the company Miviltech S.A was imperative and necessary for the strengthening and development of the business. Thus, the proposal resulting from the investigation, led to identify and design a strategic branding plan, which in the search for new clients will generate competitive advantages by the media to enhance the brand by means of the internet display advertising and promotions.
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    "El Brnading Emocional y la Captación de clientes en la Empresa Martinizing de la ciudad de Ambato".
    (Universidad Técnica de Ambato. Facultad de Ciencias Administrativas. Carrera de Marketing y Gestión de Negocios., 2014-02) Villacrés Pico, Mariuxi Gabriela; D-T Silva, Fernando
    Se trata de investigar el problema de la empresa Martinizing de la Ciudad de Ambato, como es El Branding Emocional y la Captación de clientes para llevar su marca a la máxima expresión, como un flechazo a la emoción. Como propuesta se realizará un Plan Estratégico de Branding Emocional que ayudará a construir una relación emocional con el consumidor en la que la compra y lealtad hacia la empresa sean inseparables. La necesidad de un modelo tan eficaz y preciso como un Plan de Branding Emocional, permitirá la superación y crecimiento empresarial de esta empresa. De esta manera la propuesta resultante de la investigación direccionó hacia el desarrollo de principios y etapas de un Plan de Branding Emocional, su propósito es contribuir a una administración eficiente de la organización y promover iniciativas y proyectos destinados a impulsar el progreso económico, social de la empresa. Mediante una encuesta realizada a los clientes potenciales de la empresa hemos podido filtrar diferentes necesidades que tiene la empresa, aplicando el Chi Cuadrado podemos verificar la hipótesis que hemos propuesto y por medio del cual podremos resolver los problemas más frecuentes.